Dlaczego my?

Doświadczony zespół

Stworzony ze specjalistów z zakresu fizjoterapii, rehabilitacji, masażu. Nasze wieloletnie doświadczenie i pasja pozwala nam na pracę z uśmiechem.

Wizyty domowe

Dla naszych pacjentów wprowadziliśmy usługę rehabilitacji domowej (rehabilitacji z dojazdem do domu pacjenta).

Najwyższe oceny pacjentów

Dziękujemy za Wasze zaufanie!

Pakiety wizyt

Wymagasz częstych zabiegów? Kup nasz pakiet rehabilitacyjny!

Karnety upominkowe

Podaruj bliskiej osobie karnet na zdrowie - na dwie lub cztery wizyty

Umów się już dziś!

OPINIE

Co mówią o nas pacjenci

Bardzo profesjonalny gabinet, Pani fizjoterapeutki z dużą wiedzą i umiejętnościami. Zdecydowanie potrafią pomóc i doradzić.

Agnieszka

Trojmiasto.pl

5,0
5/5
Przez dłuższy czas zmagałam się z bólem kręgosłupa, w końcu trafiłam do gabinetu i wreszcie poczułam ulgę. Gabinet godny polecenia!
Długo szukaliśmy tak kompetentnych osób do rehabilitacji blizn poparzeniowych u córki. Panie zajmują się i ciałem i duszą. Widoczna poprawa, skóra gładka bez napięć. Polecam osobom po oparzeniach. Tu uważność, wsparcie współgra z wiedzą medyczną.
Serdecznie polecam. Znaczna ulga. Powracająca rwa kulszowa. Ulga już po pierwszym masażu. Miła atmosfera. Bardzo duże zaangażowanie.

Odwiedź nas na Instagramie

Instagram

Odwiedź nas na Facebooku

Facebook

Cover for Holistic Approach rehabilitacja masaż fizjoterapia trening
54
Holistic Approach rehabilitacja masaż fizjoterapia trening

Holistic Approach rehabilitacja masaż fizjoterapia trening

Jako fizjoterapeuci promujemy holistyczne podejście do terapii, leczenia dysfunkcji narządu ruchu,

Dziś kończymy cykl postów o śnie 😴 i prezentujemy Wam informacje, jak o swój sen i regenerację zadbać w pigułce 👇1. Zasypianie i budzenie się o stałych porach. Nie da się "odespać" w weekend niedoborów snu z tygodnia i vice versa ⏰.2. Uwaga na kofeinę (kawa i energetyki) ☕ oraz nikotynę (palacze zwykle mają gorszej jakości sen!) 🚬, a także alkohol 🍸.3. Zwróćcie uwagę na przyjmowane leki wieczorem - czy któreś nie powodują opóźnienia zasypiania lub zaburzeń snu. Jeśli tak, porozmawiajcie z lekarzem, czy możecie przyjmować te leki o innej porze 💊.4. Zadbajcie o czas przed snem - warto wziąć ciepłą kąpiel, wywietrzyć pokój, nie korzystać z telefonu/komputera i oddać się relaksującej czynności (czytanie, słuchanie muzyki).5. Pilnujcie czasu spędzonego na świeżym powietrzu i w słońcu - najlepiej rano, z kolei wieczorem unikajcie ostrych świateł i bardzo jasnych pomieszczeń.Mamy nadzieję, że dzięki temu cyklowi zwróciliśmy Waszą uwagę na to, jak ważny w naszej codzienności jest dobrej jakości sen. Przyspiesza procesy regeneracji, odpowiada za nasze zdrowie i samopoczucie. Korzystajcie z naszego poradnika i śpijcie na zdrowie! 🥱 #holisticapproachgdansk #rehabilitacjagdansk #fizjoterapiatrojmiasto #regeneracja #zdrowie #dobrysen #poradnik #sleepingroutine ... See MoreSee Less
View on Facebook
Ostatnio mieliśmy post o kawie i dalej zostajemy przy napojach - tym razem jednak wyskokowych 🍾Działanie alkoholu na początku powoduje, że jesteśmy bardziej radości, odważniejsi, bardziej towarzyscy, jednak po tym czasie ogarnia nas coraz większe zmęczenie i senność 🤪👉🥱. Dlaczego tak jest? Początkowo alkohol wycisza część mózgu zwaną korą przedczołową. To ona odpowiada za kontrolowanie naszych impulsów i hamowanie popędów. Później jednak to samo dzieje się z pozostałymi obszarami mózgu, przez co stajemy się coraz bardziej otumanieni. Mogło by się zdawać, że w takim razie alkohol pozytywnie wpływa na sen 😴 Nic bardziej mylnego!Alkohol powoduje:🍸 Liczne przebudzenia w ciągu nocy (których w większości nie pamiętamy)🍸Ogranicza możliwości organizmu do wchodzenia w fazę snu REM, której jedną z funkcji jest integrowanie i kojarzenie wspomnień.🧠 Patrząc na aktywność fal mózgowych u osób, które spożywały alkohol przed snem i porównując je z osobami, które tego nie zrobiły, można zauważyć duże różnice. Stan osób po spożyciu alkoholu przypomina bardziej lekką anestezję aniżeli naturalny sen 🧠Miejcie to na uwadze chcąc zadbać o swój sen 😊 W kolejnym poście zbierzemy rady, które pomogą Wam w dobrym spanku!#holisticapproachgdansk #rehabilitacjagdansk #fizjoterapiatrojmiasto #zdrowie #zdrowiefizyczne #zdrowiepsychiczne #sen #sleepingroutine #alkohol ... See MoreSee Less
View on Facebook
Dobry sen a dobra kawka ☕Jak się ma picie kawy do spania? Wszyscy wiemy, że kofeina zawarta w kawie, ale również w napojach energetycznych, jest związkiem chemicznym, dzięki któremu jesteśmy w stanie dłużej "pozostać na nogach". Ale właściwie dlaczego tak jest i jakie są tego konsekwencje? Czytajcie dalej 👇W naszym organizmie w ciągu dnia nieprzerwanie produkuje i "odkłada się" substancja zwana adenozyną. Jest to związek, który pod koniec dnia osiąga (lub powinien osiągać) na tyle wysokie stężenie, dzięki któremu zaczynamy odczuwać dużą senność. Zwykle występuje to po 12-16 godzinach od pobudki.Kofeina natomiast rywalizuje z adenozyną o te same receptory w mózgu - co w praktyce oznacza, że czujemy się pobudzeni mimo wysokiego poziomu adenozyny, która powinna nas usypiać 🥱Najwyższy poziom stężenia kofeiny we krwi mamy mniej więcej pół godziny po jej spożyciu, jednak 50% wciąż krąży w naszym krwiobiegu 5-7h później! Jeśli wypijemy kawę o 18:30, oznacza to, że 00:30 nasz organizm upora się dopiero z połową spożytej dawki. Nawet jeśli uda nam się zasnąć, mózg nadal będzie zmagał się z pozostałą ilością tego związku chemicznego, co oznacza, że nasz sen może być zdecydowanie gorszej jakości, a kolejny poranek wcale nie będzie przyjemny 😴Uważajmy więc z piciem kawy czy napojów energetycznych, jeśli nie chcemy czuć się przemęczeni i chcemy zadbać o swój sen!#holisticapproachgdansk #rehabilitacjagdansk #fizjoterapiatrojmiasto #kofeina #kawa #sen #regeneracja #zdrowie ... See MoreSee Less
View on Facebook