HOLISTIC APPROACH

REHABILITACJA MASAŻ FIZJOTERAPIA TRENING PSYCHOLOG

Dlaczego my?

Doświadczony zespół

Stworzony ze specjalistów z zakresu fizjoterapii, rehabilitacji, masażu. Nasze wieloletnie doświadczenie i pasja pozwala nam na pracę z uśmiechem.

Wizyty domowe

Dla naszych pacjentów wprowadziliśmy usługę rehabilitacji domowej (rehabilitacji z dojazdem do domu pacjenta).

Najwyższe oceny pacjentów

Dziękujemy za Wasze zaufanie!

Pakiety wizyt

Wymagasz częstych zabiegów? Kup nasz pakiet rehabilitacyjny!

Karnety upominkowe

Podaruj bliskiej osobie karnet na zdrowie - na dwie lub cztery wizyty

Umów się już dziś!

OPINIE

Co mówią o nas pacjenci

Bardzo profesjonalny gabinet, Pani fizjoterapeutki z dużą wiedzą i umiejętnościami. Zdecydowanie potrafią pomóc i doradzić.

Agnieszka

Trojmiasto.pl

5,0
5/5
Przez dłuższy czas zmagałam się z bólem kręgosłupa, w końcu trafiłam do gabinetu i wreszcie poczułam ulgę. Gabinet godny polecenia!
Długo szukaliśmy tak kompetentnych osób do rehabilitacji blizn poparzeniowych u córki. Panie zajmują się i ciałem i duszą. Widoczna poprawa, skóra gładka bez napięć. Polecam osobom po oparzeniach. Tu uważność, wsparcie współgra z wiedzą medyczną.
Serdecznie polecam. Znaczna ulga. Powracająca rwa kulszowa. Ulga już po pierwszym masażu. Miła atmosfera. Bardzo duże zaangażowanie.

Odwiedź nas na Instagramie

Instagram

Odwiedź nas na Facebooku

Facebook

Cover for Holistic Approach rehabilitacja masaż fizjoterapia trening
51
Holistic Approach rehabilitacja masaż fizjoterapia trening

Holistic Approach rehabilitacja masaż fizjoterapia trening

Jako fizjoterapeuci promujemy holistyczne podejście do terapii, leczenia dysfunkcji narządu ruchu, leczymy nie tylko ból, ale i przyczynę. Kładziemy duży nacisk na profilaktykę.

🌟 Przypominamy podstawowe zasady prawidłowej pozycji przy komputerze, żeby nie było wymówek! 😂- plecy powinny być wyprostowane i przylegać do oparcia- linia kręgosłupa i ud powinna tworzyć kąt prosty- przedramiona oparte o biurko, niech swobodnie spoczywają na blacie i są ustawione w stosunku do kręgosłupa pod kątem prostym- dłonie ułożone prawidłowo na klawiaturze z zastosowaniem podkładki pod nadgarstki- wzrok powinien być skierowany na wprost, a monitor ustawiony pod lekkim kątem w odległość 40 - 70cm- górna krawędź monitora powinna być na linii oczu- ustawienie fotela - stopy niech swobodnie spoczywają na podłodze lub na podstawce - krzesło niech nie uciska miejsca pod kolanami- krzesło i biurko powinny być dostosowane do Twojego wzrostu👉 Pamiętaj 👈- nie zakładaj nogi na nogę- nie garb się, nie pochylaj głowy do przodu- siedź wyprostowany A teraz tylko to wszystko zastosuj.Jeżeli prowadzisz firmę i chcesz dowiedzieć się więcej o ergonomii pracy biurowej, niech dział HR skontaktuje się z nami, odwiedzimy Was w Waszej siedzibie - wytłumaczymy i pomożemy 🙋#holisticapproachgdansk #workoffice #homeoffice #fizjoterapia #rehabilitacja #bólkręgoslupa #bóllędzwi #bólpleców #pomocdlapracownikabiurowego ... See MoreSee Less
View on Facebook
Hej Ty, wstań!Jesteś pracownikiem biurowym? 💻 To czytaj!Boli Cię kark? Miewasz bóle głowy? A może czujesz mrowienie albo drętwienie rąk? Ból odcinka lędźwiowego? Ogólna sztywność? Dyskomfort w okolicy łopatki? A może cieśń nadgarstka?👉 Jeśli spędzasz dużo czasu w pozycji siedzącej, Twój układ mięśniowo - szkieletowy nie pracuje poprawnie. Część mięśni jest w długotrwałym skróceniu (np. zginacze stawów biodrowych czy mięśnie piersiowe), a inne w rozciągnięciu (np. mięśnie równoległoboczne, jeśli wyciągasz ręce do klawiatury/myszki, czy mięśnie pośladkowe wielkie). Mięśnie, aby prawidłowo funkcjonować, potrzebują swojej pracy - pracy na zasadzie skurcz - rozkurcz. Jeśli przez 8h siedzisz niemal bez przerwy, do pracy i z pracy jedziesz autem, a wieczorną rozrywką jest oglądanie Netflixa, to nie jesteś w stanie zadbać odpowiednio o swój układ ruchu.Co robić? 😱🖱️ Przerwy!! Pamiętaj, że po każdej przesiedzianej godzinie warto zrobić choćby 5min przerwy. Wykorzystaj je i zrób kilka przysiadów, pajacyków, krążenia ramion, rozciągnij mięśnie przedramion.🖱️ Spróbuj skorzystać z piłki gimnastycznej zamiast krzesła.🖱️ Jeśli krzesło, wybierz ergonomiczne - takie, które będzie dobrze podpierało odcinek lędźwiowy.🖱️ A może masz biurko, które umożliwia również pracę na stojąco? 🖱️ Jeśli pracujesz na home office, spróbuj pracować siedząc na podłodze - dzięki temu częściej będziesz zmieniać pozycje, zamiast zastygać w jednej na kilka godzin!🖱️ Skorzystaj z podkładki pod nadgarstki lub pionowej myszy - to odciąży Twoje nadgarstki.A jeśli po południu czujesz się zmęczona/y mimo niemal zerowej ilości ruchu - wybierz się na spacer. Zaufaj nam 😉W najbliższym czasie przygotowaliśmy dla Was posty dotyczące schorzeń dotykających właśnie pracowników biurowych, więc stay tuned! 🤓#holisticapproachgdansk #rehabilitacjagdansk #fizjoterapiagdansk #bolplecow #BolSzyi #pracabiurowa #ergonomia #homeoffice ... See MoreSee Less
View on Facebook
Aktualnie w mediach społecznościowych i reklamach mamy wyjątkowy czas - na chwilę przed latem zalewa nas fala ofert dotyczących uzyskania "bikini body", cudownych diet, aby olśniewać wszystkich zebranych na plaży 🏖️. Być może zaczęliście kwestionować swoją aparycję 😶 Ten post powstał po to, aby nieco zmienić stereotypowe postrzeganie ciała, z którym często się spotykamy 👇Zamiast zastanawiać się nad fałdką tu czy tam, pomyśl chwilę, ile Twoje ciało robi dla Ciebie na co dzień - opiekuje się bliskimi, pozwala na podróżowanie, pracę, hobby ✨ Postaraj się postrzegać swoje ciało jako "narzędzie", dzięki któremu możesz biegać, skakać, tańczyć, pomagać innym, robić mnóstwo świetnych rzeczy! Zastanów się też przez chwilę czy warto widzieć je jedynie pod kątem wizualnym? Może lepiej zastanowić się, czy coś mnie boli, czy czuję się zdrowo, czy czuję się silny/a, wytrzymały/a? 🏋️ Czy odpowiednio dbam o swój organizm? 🤔Jeśli jednak są przesłanki medyczne (!), Co do tego, aby zmniejszyć nadmierną masę ciała, nie katuj się bardzo intensywnymi treningami 😫 Ćwicz systematycznie, najlepiej treningi aerobowe o niskiej lub umiarkowanej intensywności, wzbogacone o trening oporowy i komponentę gibkościową (stretching) 💪 Zamień auto na rower lub spacery, wybieraj schody zamiast windy 🏃 Jeśli nie jesteś pewny/a, jak samodzielnie trenować bezpiecznie, udaj się do fizjoterapeuty lub trenera!I pamiętaj, every body is bikini body 👙#holisticapproachgdanskfizjoterapiamasazrehabilitacja #bikinibody #rehabilitacjaGdańsk #fizjoterapiagdansk #rehabilitacjatrojmiasto #aktywnośćfizyczna #ruch #zdrowie ... See MoreSee Less
View on Facebook